آموزش تعمیرات تبلت

آموزش تعمیرات تبلت

شما هم یک تعمیرکار حرفه ای تبلت شوید!

آیا میدانستید که تعمیرات تبلت یکی از مشاغل پر درآمد و با آینده شغلی خوب  و قوی است ؟

تبلت ها ، این دستگاه پر کاربرد و شگفت انگیز یکی از پر طرفدارترین دستگاه های الکترونیکی است که در کنار دیگر دستگاه های الکترونیکی  طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته است.بسیاری از افراد با اهاف مختلفی از جمله تفریحی گرفته تا کاری از تبلت استفاده میکنند. تبلت های امروزی هم مانند گوشی های هوشمند دارای تمامی امکانات بوده و شما به راحتی میتوانید بسیاری  از کارهای خود را با نصب برنامه  ی مورد نظر در تبلت انجام  دهید.آموزش رایگان تعمیرات تبلت

به دلیل استقبال در ایران و جهان که از تبلت شده است شرکت های تولیدات نرم افزاری نیز در صدد هستند تا برنامه های کاربردی را برای تبلت ها طراحی و پیاده  سازی کنندتا به این ترتیب بتوانند کاری کنند تا هر چه بهتر از تبلت ها استفاده کرد و هم خودشان در بازار کار تبلت جایگاه های بسیاری خوبی را داشته باشند.البته از نظر بازارکاری میتوان گفت که بازار کار تبلت و موبایل یکی از پر در آمدترین و شلوغ ترین بازار کار است که افراد مسلط به تعمیرات تبلت و موبایل می توانند درآمدهای بسیار خوبی را کسب کرده و جایگاه خود در بازار کار روبه پیشرفت تبلت را داشته باشند. باید بدانید به دلیل استفاده ی زیاد از تبلت ها نیاز به خدمات فنی و تعمیرات تبلت در همه جا مورد نیاز کاربران است، البته این موضوع را هم بدانید که تبلت ها نیز به مدل ها و برندهای بسیاری تقسیم شده اند و خب بهتر است بدانید که شرکت های بسیاری مدل های مختلف تبلت را وارد بازار کرده اند. تبلت های سامسونگ – تبلت های ال جی – تبلت های ایسر و …. از جمله  شرکت هایی هستند که تبلت های مختلفی را وارد بازار کرده اند. البته امروزه شاهد تبلت های  چینی هم هستیم که در برندهای مختلفی که گاها کپی از برند های اصلی هستند در بازار وجود دارند.

آموزش تعمیرات تبلت و اما خرابی و مشکلات تبلت ها

در این جا کمی در مورد مشکلات و خرابی های تبلت ها صحبت خواهیم کرد که کاربران با این مشکلات درگیر هستند.البته باید بدانید بسیاری از مشکلات تبلت ها هم به دلیل عدم استفاده صحیح کاربران هستند و برخی از خرابی ها هم هستند که به دلیل مشکلات فنی خود دستگاه هستند. مشکلاتی مانند خالی شدن زودهنگام شارژ – خاموشی  های خود به خودی – خراب شدن صفحه نمایش تبلت و … از مشکلاتی هستند که بسیاری از کاربران را درگیر کرده است، چیزی  که کاربران میخواهند وجود یک مرکز قوی  و یا افراد حرفه ای در زمینه تعمیرات تبلت  هستند تا بتوانند در زمان خرابی تبلتشان را تعمیرکرده و دوباره بتوانند از تبلت استفاده کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به کار تعمیرات علاقه مند هستید و میخواهید شغلی خوب را برای خود دست و پا کنید باید بدانید که اگر تعمیرات تبلت را انتخاب  کنید یک شغل پر درآمد را انتخاب کرده اید که آینده ی شغلی خوبی را برای شما در پی خواهد داشت.

در ویدوی زیر روش تعویض و نصب تاچ و LCD تبلت را مشاهده کنید.

چطوری تعمیرات بتلت رو به صورت حرفه ای یاد بگیرم ؟آموزش تعویض تاچ و LCD تبلت

باید بدانید عیب یابی و تعمیرات دستگاه های کامپیوتری و الکترونیکی خصوصا دستگاه های کوچک مانند تبلت ها نیازمند دانش کافی از ساختار دستگاه و الکترونیک – مهارت زیاد در بازو بست کردن دستگاه های حساس مانند تبلت دون ایجاد مشکل و همچنین توانایی زیاد در عیب یابی ، خصوصا عیب یابی. در امر تعمیرات هر نوع دستگاه الکترونیکی عیب یابی یکی از بخش های مهم و حتی بسیار مهم است و باید شما تسلط کافی در این زمینه را  داشته باشد زیرا وقتی نتوانید عیب و ایراد اصلی دستگاه را پیدا کنید نخواهی توانست تعمیرات را انجام دهید زیرا نمی دانید ایراد از کجاست.

در مورد یادگیری و این که به چه شکل تعمیرات تبلت را به خوبی یاد بگیرید باید بگوییم که شما در ابتدا نیاز به یادگیری کامل الکترونیک دارید و باید تمامی قطعات الکترونیک – عیب یابی و تست و همچنین نصب و قطعه برداری را بشناسید و مهارت کافی را داشته باشید. مجتمع فنی ملی پایتخت یکی از قدیمی ترین مزاکز در زمینه عیب یابی و تعمیرات موبایل و تبلت  می باشد که دوره های آموزشی تعمیرات تبلت را نیز برگزار کرده است. شما میتوانید در ادامه برخی از مهمترین سرفصل های آموزشی تعمیرات را ببینید.

  • آموزش الکترونیک مقدماتی  ( قطعه شناسی – تست و عیب یابی قطعات الکترونیکی – قطعه برداری  ) جهت تعمیرات  تبلت.
  • آشنایی با برندهای مطرح در ایران و جهان
  • آشنایی با معماری و ساختار تبلت و همچنین باز و بست  کردن صحیح مدل های مختلف تبلت
  • آموزش عیب یابی مشکلات مربوط به شارژ و باتری
  • آموزش عیب یابی مین برد تبلت و مشکلات آن
  • آموزش عیب یابی مدار آنتن در تبلت
  • آموزش رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش و تعویض تاچ و LCD
  • و …..

لازم به ذکر است که در این دوره که ویژه ی بازار کار است بعد از اتمام دوره به راحتی خواهید توانست کار تعمیرات را شروع کرده و برای خود کسب در آمد کنید، دوره ی تعمیرات تبلت در کارگاه های کاملا مجهز و به صورت کاملا عملی برگزار می گردد تا شما عزیزان بتوانید به خوبی روش های تعمیرات و عیب یابی را به صورت واقعی و با پرهیز از تئوری یاد بگیرید که این مدل آموزش علاوه بر این که دانش لازمه در زمینه تعمیرات تبلت را در اختیار شما قرار میدهد، مهارت لازمه  در جهت تعمیرات و اسمبل و دیس اسمبل را به دست می آورید.

میتوانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد دوره ی آموزش تعمیرات تبلت می توانید با شماره ی ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲  تماس حاصل فرمایید.

آدرس مراجعه حضوری :تهران –میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

همچنین میتوانید جهت ثبت نام آنلاین از فرم زیر اقدام نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

مشخصات فردی
وضعیت تحصیلات
اطلاعات تماس
دوره آموزشی