آموزش تعمیرات مانیتور

آموزش تعمیرات مانیتور

آموزش عیب یابی و تعمیرات تخصصی مانیتور

آیا دوست دارید یک تعمیرکار حرفه ای مانیتور تبدیل شوید ؟ و یا شاید هم شما یک برنامه نویس – گرافیست و یا گیمر هستد که دوست دارید مانیتور خود را تعمیر کنید. و یا کسی که تعمیرکار دستگاه هایی الکترونیکی هستید و میخواهید تعمیرات مانیتور را نیز وارد تخصص خود کرده و از این راه نیز کسب در آمد کنید.

هرچه که باشد فرقی نمی کند می  توانید با گذراندن دوره های آموزش تعمیرات مانیتور شما هم به یک متخصص تعمیرات مانیتور تبدیل شوید و شغل خوبی را در بازار مانیتور برای خود دست و پا کنید. مانیتور ها از جمله پر استفاده ترین های دستگاه ها در کنار هر کامپیوتری هستند و به عبارتی بهتر اصلا کامپیوتر بدون مانیتور همچین مفهومی ندارد زیرا نمی توان از کامپیوتر استفاده کرد. به غیر از مانیتور دستگاه های دیگری نیز دارای مانیتور هستند که این شامل دستگاه های صنعتی نیز هست. 

اگر شنیده باشید مانیتورهای پزشکی و صنعتی وجود دارند که البته از مانیتورهای معمولی و اداری و خانگی حرفه ای تر و پیشرفته تر هستند و همچنین مانیتورهای گیمینگ و HD و  Full HD هم وجود دارند که کیفیت تصویری بسیار بالایی هستند.

شاید برای شما سوال باشد که تفاوت اصلی مانیتورهای پزشکی – صنعتی و یا اداری و خانگی و همچنین گیمینگ به چه معنا هست که ما به صورت مختصری به تفاوت ان ها اشاره می کنیم.

  • مانیتورهای معمولی ( اداری و خانگی )

این مانیتورها در دسته ی مانیتورهای عادی قرار دارند که در ادرات و خانه ها جهت کراهایی نظیر تایپ – طراحی های عادی – کارهای دانشجویی و غیر استفاده می شوند و معمولا هم ارزان قیمت هستند و همان مانیتوری که شما همراه با کامپیوتر خود خریداری می کنید یک مانیتور عادی است.

  • مانیتورهای صنعتی

این مانیتورها در بین خود نیز تفاوت ها و آپشن های زیادی دارند و فاصله ی زیادی با مانیتورهای معمولی دارند زیرا در جهت کنترل و نمایش و اداره ی دستگاه های صنعتی به کار می روند و از نظر اندازه معمولا کوچک سایز بوده و برخی ها تاچ و برخی ها لمسی  نیستند. این مانیتور ها همان طور که از نامشان پیداست جهت مصاوف صنعتی و کارخانه جات بوده  و گران قیمت هستند زیرا خیلی ازز مانیتورهای صنعتی دارای ابزارهایی کنترلی و دادن پارامتر به دستگاه مادر خود می باشند.

  • مانیتورهای پزشکی

در این نوع مانیتورها که برای مقاصد پزشکی است به وضح تصویری و رزولوشن مانیتور اهمیت  فراوانی داده شده است زیرا  پزشکان از این مانیتورها برای  دیدن تصاویری استفاده می کنند که توسط دستگاه هایی چون MRI و اسکنر از داخل بدن گرفته شده است و کوچکترین ایراد در تصویر این مانیتورها می تواند باعث اختلال در تشخیص پزشک و خطراطی برای بیماران گردد که از این  رو همان طور که گفته شد تصویر ارائه شده توسط این مانیتورها بسیار بالا و رزولوشن خوبی دارند.

  • مانیتورهای گیمینگ و حرفه ای

گیمرها یا همان افرادی که تمام زندگیشان با بازی های رایانه ای میگذرد و حتی از این را در آمد  کسب می کنند نیازمند مانیتورهایی  هستند که بتواند وضع و شفافیت تصویری  خوبی داشته و همزمان سرعت بالایی  در اجرای تصاویر داشته باشند. منظور از سرعت اجرای تصاویر این است که وقتی مثلا گیمر در حال بازی رالی اتومبیل است مانیترو همان سرعت حرکت اتومبیل را در تصویر بتواند ارائه کرده و تصویر را دیتر نمایش ندهد که در طراحی و ساخت این مانیتور ها به این نکات توجه بسیاری شده و مانیتورهای گیمینگ با پاسخ گویی سرعت بالایی ساخته می شوند.

خب تا اینجا با اصلی ترین  مانیتورهای موجود در بازار و تفاوت آن ها آشنا شدید. به این دلیل که استفاده از مانیتورها در کنار هر دستگاههی اجتناب ناپذیر  است و تمام ساعات هم مورد استفاده قرار می گیرند اتفاقات خرابی و رماجعین افراد برای تعمیرات مانیتور خود بسیار زیاد بوده و همین امر باعث شده که بازار کار خوبی داشته باشد و برای همین منظور افراد زیادی باری  یادگیری تعمیرات مانیتور اقدام می کنند

همان طور که دیدید نوع مانیتورها در بازار بسیار است و ایرادات و خرابی هرکدام هم باهم متفاوت می باشد .ولی هر چیزی پایه و بسی دارد که تعمیرات مانیتورهای  عادی همان بیس تعمیرات تمامی مانیتورها بوده و به عبارتی وقتی شما تعمیرات مانیتورهای معمولی را یاد بگیرید عیب یابی و تعمیرات مانیتورهایی نظیر پزشکی و صنعتی هم برای شما راحت تر خواهد بود.

دوره های آموزش تعمیرات مانیتور نیز ویژه ی بازارکار بوده که به صورت عملی و در کارگاه های کاملا مجهز برگزار  می گردد تا کارآموزان بتوانند به صورت عملی با عیب یابی و نحوه ی تعمیرات مانیتور آشنا شوند و خود به عییب یابی و تعمیرات  بپردازند.

اطلاعات بیشتر در باره ی این دوره : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

 

مشخصات فردی
وضعیت تحصیلات
اطلاعات تماس
دوره آموزشی