تعمیرات بردهای پزشکی

تعمیرات بردهای پزشکی

تعمیرات تخصصی بردهای دستگاه های پزشکی 

سلامتی یکی از نعمت هایی بی نظیر است که خدا به انسان داده و نباید اجازه دهیم که به خطر بیفتد.انسان ها همواره بر این امر آگاه بوده اند و به همین دلیل از دوران بسیار گذشته تا کنون در فکر حفظ سلامتی خود کوشیده است و در تلاش بوده تا ابزارهای مناسبی را برای کمک  به این امر ایجاد کند تا بتواند هرچه بهتر و راحت تر سلامت جسم  روان خود را حفظ کند.

همگام با پیشرفت تکنولوزی در عرصه های الکترونیک ما شاهد به  وجود آمدن دستگاه های بسیار پیشرفته ای در زمینه پزشکی هستیم که این دستگاه ها زندگی دوباره به بیماران بخشیده اند و وجودشان برای خیلی از بیماران نیز حیاتی ا ست.برخی ازز دستگاه های پزشکی از نظر ابعادی بسیار بزرگ و قابل انقال به راحتی نیستند و برای حرکت آن ها به ماشین آلات سنگین نیاز است و در حالی که برخی از دستگاه های پزشکی نیز ابعاد کمتری داشته و می توان  به حالت های عادی آن ها را جهت عیب یابی و تعمیرات به مراکز تعمیراتی انتقال داد. MRI -ct scan – دستگاه های تنفس مصنوعیی – دستگاه نبض و چک کردن قلب از جمله دستگاه های پزشکی هستند که بیشترین استفاده را در بیمارستان ها و مراکز درمانی دارند.

خب همه تقریبا ماهیت دستگاه های پزشکی  را می شناسیم و میدانید که خرابی و نقص در این دستگاه ها چقدر می تواند خطرناک باشد.برای مثال یک نمونه از خطرات و اشتباهات دستگاه پزشکی را برای شما بازگو می کنیم که به صورت واقعی در یکی از کشورها اتفاق افتاده بود. درست .

درست است که شوکر قلب در زمانی که قلب بیمار می ایستد می تواند نجات دهنده باشد و خب نجات هم میدهد و قلب را وادرا به تپش می کند ولی اگر قلبی که ایستادگی ندارد  و نرمال در حال تپش است را شوک دهند برعکس با عث از کار افتادن قلب می شود و خطر مرگ را به دنبال دارد. خب باری این که از وضعیت قلب بیمار با خبر باشیم از مانیتور و دستگاه مانیتور مخصوص این کارر استفاده می کنیم که ضربان قلب را به ما نمایش می دهد و پزشک با استفاده  از این سیستم مانیتورینگ می تواند وضعیت قلب  بیمار را تمام مدت بررسی نماید.زمانی بود که یکی از بیماران در زیر عمل جراحی بدون هیچ مشکلی قلب آن شروع به ایستادن می کرد و هربار شک میدادند چند دقیقه بعد مجددا قلب می ایستاد و پزشکان  نمی دانستند مشکل چیست زیرا باید به صورت فنی بیمار مشکلی نمی داشت که یکی از متخصصی نظر داد بر این که مانیتور نشانگر قلب را از بیمار جدا کنند و وقتی این کار را کردند و از دستگاه دیگری استفاده کردند متوجه شدند که قلب بیمار مشکلی ندارد و این خطای دستگاه قلب نگاری بوده است. خب تصور کنید که بی خدی قلب بیمار شوک می خورده است .این فقط یک نمونه از خطرات خرابی دستگاه های پزشکی است که می تواند زندگی بیماران را تهدید کند.به همین دلیل سلامت دستگاه های پزشکی بسیار حائز اهمیت است.

وقتی که دستگاه پزشکی از هر نوع دچار ایراد می  شود باید در اولین فرصت آن را به دست متخصص سپرد تا بتوانند کار عیب  یابی و تعمیرات را انجام دهند تا دستگاه مجددا مانند روز اول کار خود را به خوبی انجام دهد.در بسیاری از موارد همان طور که در بالا گفته شد می توان دستگاه را انتقال داد به تعمیرگاه و در برخی از موارد فقط ماژول خراب مانند مین برد و یا برد پاور را باید  انتقا داد تا کار عیب یابی و تعمیرات بر روی ان صورت گیرد.

این مرکز تعمیراتی با  سابقه ای طولانی که در امر تعمیرات انواع دستگاه های پزشکی دارد در خصوص عیب یابی و رفع مشکلات دستگاه های پزشکی می تواند یاری رسان شما باشد.لازم به ذکر است که عیب یابی و تعمیرات  دستگاه های پزشکی در این مرکز توسط مهندسین حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد و همین طور از به روز ترین دستگاه های تعمیرات و عیب یابی جهت پیدا کردن مشکلات تجهیزات پزشکی استفاده می شود.

به عنوان مثال وقتی دستگاه ct scan خراب شود خیب باید توسط مهندسین بخش خراب تشخیص داده شده و ماژول خراب مانند برد اصلی ( main board ) و یا برد تغذیه که دچار خرابی شده است از دستگاه جدا گردیده و جهت تعمیرات به مرکز تعمیراتی انتقال یابد.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹