تعمیرات دی وی آر

تعمیرات دی وی آر

تعمیرات تخصصی DVR

امروزه امنیت یکی از مهمتریم مغوله هایی هست که همه با آن درگیر هستند و در تلاشند تا امنیت را برای خانه خود – مکان کار خود و …. حفظ کند. برای همین منظور در تلاش  است که همیشه به نوعی و با  استفاده از ابزارهای مناسب امنیت را برای خود برقرار نگه دارد.

همه ما شاهد این هستیم که فناوری هر روز جدید ترشده و ما شاهد ساخته شدن دستگاه های بی نظیری در همه عرصه ها هستیم که همه دوست دارند از ان ها استفاده کنند و به عبارتی مدلی از ان دستگاه را داشته باشند.همگام با پیشرفت فناوری سیستم های امنیتی نیز پیشرفته تر شندند که این پیشرفت باعث برقرار کردن امنیت بالاتری شده است. خب خیلی از شما نام های DVR و دوربین های مداربسته را شنیده اید و میدانید که امروزه از مورد نیازترین ابزارها در همه مکان های کاری اعم از دفاتر عادی مثل پیشخوان ها – فروشگاه ها و امسال بوده که وجودش مشکلات بسیاری را برطرف کرده است.

خود دوربین های مداربسته نیز درای بخش های مختلفی هستند که می توان به خود دوربین ها – دستگاه مادر و یا همان DVR و کابل ها و سوکت ها اشاره  کرد. همان طور که گفته شد مسائل امنیتی امروز بسیار هائز اهمیت بوده که کوچکترین اختلال در این سیستم ها می تواند فاجعه بار باشد و به همین دلیل باید در صورت بروز مشکل سریعا اقدام به برطرف کرد. بحث اصلی ما در این جا پرداخت به مشکلات دستگاه اصلی در دوربین های مداربسته یعنی DVR است. این دستگاه تصاویر تمامی دوربین های متصله به آن را دریافت و در هارد دیسک که در داخل DVR وجود دارد ذخیره می کند. مشکلات بسیاری وجود دارد که گریبانگیر DVR است که در اینجا به برخی از شایع ترین خرابی های DVR اشاره می کنیم.

  1. خاموشی دستگاه
  2. عدم ضبط و ذخیر  تصاویر در هارد دیسک
  3. دیتکت نشدن هارد دیسک توسط دستگاه DVR
  4. عددم دریافت تصاویر در برخی از کانال ها و یا همه کانال ها
  5. داغ کردن بیش از اندازه
  6. خراب کردن تند تند هارد دیسک
  7. دیتکت نشدن دوربین و عدم دریافت تصاویر هیچ دوربینی

البته قطعا مشکلات بسیار بیشتری وجود دارد که در این مرکز شاهد این خرابی ها بوده ایم ولی مشکلاتی که در بالا به آن اشاره شد از جمله شایع ترین های مشکلات در دستگاه های DVR است.

عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع  DVR در این مرکز انجام می گیرد و این تعمیرات با استفاده از بهترین و به روز ترین ابزارهای تعمیراتی و همچنین توسط تکنسین های حرفه ای انجام می گیرد که شما می توانید در صورت خرابی دستگاه DVR خود دستگاه را به این مرکز انتقال داده تا در کمترین زمان مکن کار عیب یابی و تعمیرات برای  شما انجام گیرد.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس »لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹