مشکلات و خرابی گوشی های هوآوی

آشنایی با برخی از مشکلات گوشی  های هوآوی

کمپانی هوآوی یکی از کمپانی های مطرح در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری – گوشی های موبایل و تبلت می باشد  که دستگاه های تولیدی این شرکت از کیفیت و قابلیت های بسیار بالایی برخوردار است، با تمام این در بسیاری موارد و مدل ها ایراداتی در گوشی های موبایل  این شرکت دیده شده که ما در این جا میخواهیم به برخی از آن ها اشاره کنیم، با ما همراه باشید.

آموزش تعمیرات گوشی هواویدر ابتدا باید بگوییم که داشتن برخی از مشکلات فنی در برخی از مدل های گوشی های هوآوی  دلیل بر بی کیفیت بودن این برند نیست  و نتها برند بدی نیست  بلکه به نظر ما یکی از برندهای مطرح جهان در آینده های دور کمپانی هوآوی می باشد و شاهد فناوری های نوینی از این کمپانی خواهید بود. و اما مشکلات گوشی های موبایل قکه به گزارش برخی از کاربران در اینجا آورده ایم.

هوآوی  مدل های مختلفی از گوشی های موبایل را روانه بازار کرده است و همین مسئله باعث تنوع در ذدستگاه های این برند شده که خود دلیلی بر محبوبیت هوآوی در بین کاربران ایرانی نیز می باشد. در این بخش می خواهیم در موزد مشکلات گشی های سری mate و مدل mate9 صحبت کنیم،در ابتدا باید بدانید که سری mate هوآوی یکی از محبوبترین مدل های گوشی تلفن همراه می باشد که دارای ظرافت شگفت انگیزی می باشد و صفحه نمایش  با کیفیت و وضوع بالا به همراه باطری با ظرفیت و طول عمر بالا و همچنین دوربین دوگانه ی آن از مشخصه های این مدل از گوشی موبایل است.

این گوشی هم به نوبه ی خود  دارای برخی از ایرادات می باشد و مانند دیگر برندها خالی از مشکلات فنی که از طرف شرکت سازنده می باشد نیست، و اما مشکلات  این گوشی موبایل:

۱ – فریز شدن ( قفل شدن ) ناگهانی گوشی

به گزارش بسیاری از کاربران مدعی شده اند که گوشی موبایلشان به یک باره و بی هیچ دلیل به حالت فریز می رود، به عبارتی گوشی به حالتی مانند هنگی شدید وارد می شود. در ادامه باید بگوییم که یکی از دلایل این مشکلات قبل از این که به سخت افزار گوشی شک کنید در نرم افزار می باشد که حتی برخی از کاربران خود باعث بروز این نوع مشکل بوده اند بدون این که خبر داشته باشند. به این طریق که برخی از برنامه هایی که بر روی گوشی نصب میشوند از استانداردهای لازمه برخوردا نیستند و یا بنابر دلایلی نامعلوم سازگاری با این گوشی را ندارند و باعث هنگ کردن گوشی موبایل خواهد شد. اگر کمی حرفه ای تر کار کنید بسیاری از این نوع مشکلات قابل برطرف سازی هستند و باید به تنظیمات نرم افزارهای خود رفته و موضوع را بررسی کنید تا متوجه اصل دلیل شوید ولی پیشنهاد ما به شما این است که این کار را به دست افراد حرفه ای بسپارید.

خودتان تعمیرکار حرفه ای موبایل شوید!

راه دیگری که برای این کرا وجود دارد تا خودتان نیز بتوانید عیب یابی مختصری بکنید این است که از برنامه هایی در گوشی خود استفاده کنید که میتواند عملکرد کلیه ی نرم افزارهای در حال اجرا را به شما نمایش دهد و یکی از بهترین این برنامه ها  greenify می باشد که از گوگل پلی می توانید دانلود و نصب کنید. این برنامه به شما کمک میکند تا اپلیکیشن و یا همان برنامه هایی را که تمام وقت در گوشی شما فعال هستند را ببینید و سپس تنظیمات آن ها را تغییر دهید تا این نوع مشکلات  کم شده و حتی به صفر برسد زیرا عملکرد همزمان تعداد زیادی برنامه خصوصا اگر مدام به روز رسانی خودکار شوند این چنین مشکلات را برای تلفن همراه به وجود می آورند و این مورد در گوشی های هوآوی بیشتر دیده  میشود که البته این ایراد شامل دیگر برندها نیز هست و صرفا مختص هوآوی نمی باشد.

۲ –خالی شدن زود هنگام باطری

در متن بالا مشاهده می کنید که این گوشی به طول عمربالای باطری معرف است ولی به گزارش برخی کاربران باطری این گوشی  تندتر از ان چه که باید باشد خالی میشود و این در حالی است که زیاد از گوشی استفاده نشده است. این مورد هم چه باور کنید و یا  نه بیشتر اوقات نرم افزاری می باشد. بسیاری از برنامه ها که به صورت مخفیانه فعال هستند با هربار اتصال اینترنتی شروع به آپدیت شدن  میکنند و جالب این که وقتی هم اتصال دیتا غیر فعال باشد هرگاهی شروع به چک کردن اتصالات اینترنتی میکنند و این خود عاملی اصلی تخلیه باطری گوشی های موبایل است. پس در ابتدا به تنظیمات باطری رفته و بررسی کنید که کدام برنامه بیشترین مصرف باطری را به خود اختصاص داده است، برنامه های ایمیلی و …. معمولا بیشترین مصرف باطری را دارند. اگر مشکلات شما به هیچ وجه نرم افزاری نباشد باید دیگر به  احتمال وجود مشکلات سخت افزاری فکر کرد که این نوع عیب یابی یعنی عیب یابی سخت افزار را باید به دست تعمیرکاران موبایل بسپارید تا حل شود، در بسیاری موارد برخی از از قطعات در داخل گوشی نعیوب شده و شروع به جریان  کشی می کنند که باعث تخلیه شدن باطری موبایل می شود.

۳مشکلات مربوط به صفحه تاچ

به گزارش برخی از کاربران بخش های مختلف تاچ از حساسیت یکسانی برخوردار نبود که کمی آزار دهنده می باشد، البته در این مورد کمپانی هوآوی یک آپدیت را ارائه داده است که میتوانید با مراجعه به وب سایت اصلی و با نصب آپدیت این مشکل را برطرف کنید. بسیاری از ایرادات و حتی آپدیت کردن را کاربران نمی توانند انجام دهند و در چنین مشکلاتی اذیت میشوند  که پیشنهاد ما به دارندگان گوشی های هوآوی این است که در صورت بروز هرگونه مشکل که خودتان قادر به حل آن  نیستید بهتر است که به مراکز تعمیراتی و تخصصی تلفن همراه خصوصا مرکز تعمیرات هوآوی مراجعه  نمایید.

خب تا اینجا به چندتا از اصلی ترین مشکلات گوشی هوآوی سری mate مدل  mate9 شااره  کردیم در مقالات بعدی منتظر مطالب بیشتری از این دست باشید تا اطلاعات زیادی در مورد انواع گوشی های موبایل – لپ تاپ و تبلت ها و همچنین مشکلات آن ها به دست آورید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس دفتر تعمیرات :لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹