تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات تخصصی لپ تاپ

استفاده از رایانه ها در زمان امروز کاری است که باید انجام شود تا بتوانیم خود را هماهنگ با سرعت رو  به رشد کارها نگه داریم.برای همین  است که خیلی از کارها به صورت مکانیزه در آمده و می توانیم خیلی از کارها را  با دقت و سرعت بیشتری انجام دهیم که این خود مزیتی عالی است زیرا می توان به بهترین شکل زمان را مدیریت و از زمان به درستی و با برنامه ریزی استفاده کرد.

کامپیوتر ها هم در جهت کمک به این روند وارد زندگی انسان ها شدند و بهتر اگر بگوییم رایانه ها دستیارهایی خستگی ناپذر – سریع و قدرتمند هستند.همچنین قابل اطمینان در انجام کار ها با  سرعت بالا و مهمتراز همه با دقت بالا و خطاهایی کم و حتی بدون خطا، زیرا همه می دانید که خطالی یک رایانه ناشی از خطاهای اطلاعاتی و برنامه ریزی رایانه توسط انسان است و کامپیوتر ها در انجام کارها هیچ خطایی ندارند. البته این به معنی این نیست که کامپیوتر ها دچار خرابی نمی شوند اتفاقا مشکلات زیادی برای رایانه ها وجود دارد که دلایل مختلفی دارد که می تواند هم نرم افزاری و هم سخت افزاری بوده باشد.

در زمان گذشته کامپیورت ها از نظر اندازه بزرگ بوده و نمی شد انها را همراه خود داشت و فقط در ادارات – مراکز دولتی و داشنگاه ها بود ، بعد ها که علم و فناوری ها در زمینه الکترونیک بهتر شد ساختار دستگاه های الکترونیکی نیز کوچکتر شده و همزمان بر قدرت و کیفیت و کارایی ان ها افزوده شد و به این تریتب امکان طراحی و ساخت کامپیوتر های ارزان تر و کوچکتر فراهم گردید به گونه ای که شرکت های بزرگ رایانه ای شروع به طراحی و تولید کامپیوترهایی نظیر رایانه های شخصی و خانگی کردند تا همه افراد جامعه بتوانند از رایانه در کار خود استفاده کنند.

به همین ترتیب و با روند روبه رشد و پیشرفت کامپیوتر ها حالت به گونه ای شد که ما امروزه شاهد کامپیوترهای مختلفی هستیم که بسیار قدرتمند بوده و از نظر اندازه و حجم – وزن بسیار سبک و کوچک هستند که لپ تاپ ها از همین  نوع کامپیوتر های قدرتمند و کارا با ابعادی بسیار کوچک هستند. یک لپ تاپ به ما امکان داده که یک دستگاه محاسبه گر پیشرفته با کلی امکانات را در فضایی کم همراه خود داشته باشیم.

امروزه دانشگاه ها و مراکز آموزشی نیز از رایانه ها و برنامه های خاصی در جهت آموزش دانش اموزان و دانشجویان بهره می برند که این کار روند اموزش را شیرینتر و بهتر کرده است و هم این که همزمان دانش آموزان با فناوری های رایانه ای که دنیای حال به ان وابسته است نیز به خوبی آشنا می شود. میدانید که خیلی از دانشجویان مهندسی چه در زمینه الکترونیکی و یا معماری های ساختمانی برای کار خود نیازمند شبیه سازی های رایانه ای بوده که بعد ا ز تایید و نهایی شدن بتوانند طرح را وارد دنیای فیزیکی کرده و آن را  پیاده سازی  کنند که برای این کار همه ان ها از کامپیوتر های لپ تاپ استفاده می کنند و یا کامپیوترهای خانگی ( PC). البته به دلیل این که نیاز است  طرح خود را به اساتید و یا سازمان های بودجه  نمایش دهند پس بهتریین راه همراه داشتن طرح می باشد و برای همین بازهم استفاده از لپ تاپ بهتر است زیرا به یک باره می توان هم طراحی و ذخیره  سازی و در نهایت ارائه را  انجام داد.

مطالب بالا فقط بخش کوچکی از قابلیت های خوب کامپیوتر های لپ تاپ است ولی خب همان طور که گفته شد این رایانه های محبوب هم دچار اشکالات فنی می شوند که در این صورت و در زمان بروز مشکل باید نسبت به عیب یابی و تعمیرات آن ها سریعا اقدام کرد ، بهتر است بدانید که خیلی از خرابی ها شاید مانع کار کرد کامپیوتر نشوند  ولی این فقط در اول راه است زیرا خرابی می تواند گسترش پیدا کرده و به مرور کامپیوتر را از کار می اندازد. نمونه ای از این خرابی  که در مراحل اولیه خیلی دست و پا گیر نبوده ولی در مدت زمانی کم باعث از کار افتادگی و کندی زیاد کامپیوتر می شود مشکلات مربوط به هارد است که خرابی  و بد سکتور از دسته ی این مشکلات می باششد.

خرابی هایی دیگر نظیر گرم کردن به دلیل عدم کار کردن صحبح سیستم انتقال گرما و با  خرابی فن های تعویه از جمله مشکلاتی است که در مرور زمان باعث بدتر شدن وضعیت لپ تاپ می وشد و باید به ان توجهی ویژه داشت.

از دیگر مشکلات لپ تاپ ها به صورت دسته بندی می توان به این خرابی ها اشاره کرد :

  • داغ کردن  کار کردن فن بیش از اندازه
  • پرش تصویر و وجود خطوط اضافی عمودی و افقی در تصویر
  • از کار افتادن برخی از دکمه های کیبورد و یا کل کیبورد
  • هنگ کردن پی در پی و کندی زیاد
  • خاموش شدن دستگاه در زمان اجرای برنامه های گرافیکی
  • شنیده شدن صدای هارد 
  • عدم کپی شدن اطلاعات از یک درایو به درایوی دیگر
  • عدم نصب نشدن هر برنامه ای و ارور های مختلف
  • شارز نشدن لپ تاپ 
  • و….

این مشکلات شایع ترین ها در لپ تاپ ها هستند که مردم با ان ها درگیرند. ولی وقتی بدانید که همه این خرابی ها را می توان به راحتی برطرف کرد نیازی بر نگرانی نبوده  زیرا مرکز تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ به راحتی می تواند هر نوع مشکلاتی را که برای لپ تاپ شما  پیش می اید را  برطرف کرده تا بتوانید مانند روز اول از آن استفاده کنید.

تلفن تماس با بخش تعمیرات : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس مراجعه » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.

همچنین کلیه قطعات استفاده شده کاملاً اوریجینال بوده و تعمیرات بصورت تخصصی انجام میپذیرد و پشتیبانی کامل داریم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹