آموزش تعمیرات ضبط خودرو

آموزش تعمیرات ضبط خودرو

آموزش عیب یابی و رفع مشکلات ضبط خودرو

رانندگی یکی از لذت بخش ترین کارها محسوب می شوند و خیلی ها به این کار علاقه ی فراوانی دارند که حتی علاقه مندی بعضی ها در این مرحله است که وارد مسابقات سرعت و اتومبیل رانی می شوند. زیرا خب نمی توان شوق رانندگی را در خیابان های شهر پیاده کرد که هم غیر قانومی بوده و هم خطرناک است و به همین دلیل این کارها و رانندگی با سرعت بالا جایگاه های خاص خود را دارد. خب بگذریم ….

ما روزانه برای رفتن به محل کار و یا مسافرت از خود روهای خود استفاده می کنیم و همان طور که در بالا اشاره شد رانندگی کاری لذت بخش است ولی خب در حین رانندگی این که سرگرمی بی خطری هم داشته باشیم این لذت را چندین برابر می کند ، خب می دانید که نمی توان در حین رانندگی فیلم تماشا کرد و یا کارهای دیگر بهتر است برای لذت بردن در راندگی ازز گوش های مان استفاده کنیم که اصلا از همان اولیل هم همه به این حالت  عدت کرده اند و سیستم موسیقی – رایو و کلا بخش صوتی را در اتومبیل های خود قرارداده اند. سیستم ضبط خودرو از همان اوایل و زمانی که خود رو ها وارد مرحله های پیشرفته تری می شدند در اتومبیل ها تعبیه شده که این کار توسط خود شرکت ها انجام می گیرد و همه شرکت های تولید کننده یک سیستم ساده ی ضبط و اسپیکر در خودروها تعبیه می کنند تا بعد ها کاربر و صاحب خوددرو بنا بر نیاز و علاقه خود نوعی دیگری را جایگزین نماید.ضبط خودرو  یکی از محبوبترین بخش ها در خودرو است و اگر رانندگی کرده باشید ان هم در جاده های طولانی  میدانید که نبود ضط و باند خوب در خودرو می تواند بسیار خسته کننده کند رانندگی را.

ضبط خودروهمیک سیستم  الکترونیکی مانند ضبط هایی است که همه ما در خانه هایمان دارییم منتها کمی سیستمکش  متفاوت است از جمله این که ورودی برق ان ۱۲ ولت است که همان برق کلی اتومبیل می باشد.این ضبط برعکس ضبط های خانگی مدام در تلاطم بوده و خب تکان ها و  ضربه های دست اندازهای ماشین را تحمل می کند و با تمام این ها باید درست کار کند و به همین دلیل مهندسی آن همان طور که گفته شد با دیگر ضبط ها متفاوت است. ضبط  هایی هم که در زمان حاضر وجود دارند و وارد بازار شده اند نیز بسیار پیشرفته تر بوده و قابلیت هایی نظیر خواند فلش مموری ها – خواندن دیسک های DVD و یا CD را دارند که کاربر میت واند  هرکدام را مورد استفاده قرار دهنذ.باید بگوییم که تمامی ضبط های خودرویی حال حاضر مجهز به ضبط های جدید هستند، این ضبط ها نیز ایرادات مخصوص به خود را دارند که در این  جا به برخی ازز خرابی های آن ها اشاره می کنیم :

  1. عدم خواندن دیسک های CD وDVD به مرور زمان
  2. خاموش شدن دستگاه
  3. پرش خود به خودی در هنگام پخش
  4. عدم خواندن فلش مموری
  5. اجرا نکردن موزیک
  6. قطع شدن صدا
  7. و دیگر مشکلات

وظیفه ی یک تعمیرکار این است که وقتی مشتری برای تعمیرات ضبط خودروی خود مراجعه می کند بتواند عیب و ایراد را پیدا کرده و در صورت امکان کار تعمیرات را به درستی انجام دهد تا مشتری بتواند مانند گذشته ازدستگاه خود استفاده نماید. عیب یابی دستگاه های الکترونیکی خود یک  تخصص کامل و گذراندن دوره هایی را نیاز دارد تا بتوانید یه صورت حرفه ای مدارات الکترونیک را به خوبی بشناسید تا بتوانید کار عیب یابی بی نقصی داشته باشید. دوره های آموزش عیب یابی و تعمیرات ضبط خودرو یکی دوره ای است که شما به خوبی با تمامی مفاهیم به صورت کامل آشنا شده و خواهی توانست بعد ازز اتمام دوره به عیب یابی و تعمیرات ضبط خودرو بپردازید. دوره آموزشی تعمیرات ضبط خودرو که از  محبوب ترین دوره ی آموزشی است در کارگاه های کاملا مجهز برگزار می گردد و به این ترتیب  کارآموزان می توانند به راحتی بعد از اتمام دوره در بازار کار مشغول شوند.

اطلاعات بیشتر در باره ی این دوره : ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس مراجعه » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹